SiofokPlatform mengangkat garpu gunting yang diletak keretaMasalah apa yang akan mempengaruhi kerja

  • masa pelepasan:2024-04-18 11:41:04
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:447
  • Penerangan pantas:

    Siofok,Untuk lif yang telah berada dalam persekitaran kerja istimewa untuk masa yang lama, perlu segar secara peribadi cat luar

Kandungan artikel

Untuk lif yang telah berada dalam persekitaran kerja istimewa untuk masa yang lama, perlu segar secara peribadi cat luaran. Jika cat telah jatuh untuk masa yang lama atau baja dalaman telah berkarat, peralatan patut dihancurkan dahulu, dan cat baru patut dilaksanakan. Ia diharamkan secara ketat untuk melukis tanpa mengguncurkan. Pendekatan ini hanya akan mempercepat penuaan peralatan dan memperpendek jangka hidup.

Semak keadaan pakaian penion dan rak,SiofokPlatform mengangkat liga aluminium lajur ganda, sila rujuk ke manual arahan untuk keperluan khusus

SiofokPlatform penangkapan lengan lengan lengan menerima baja struktur berkualiti tinggi, dengan penywelding sisi tunggal dan proses bentuk sisi ganda. Ia dilengkapi dengan stesen pam hidraulik impor atau stesen pam hidraulik perusahaan kongsi rumah. Platform penangkapan operasi ketinggian tinggi dilengkapi dengan peranti keselamatan seperti valv keseimbangan dan pemeliharaan tekanan automatik, menjadikan platform selamat, boleh dipercayai, dan kekal. Serye platform kerja ketinggian tinggi ini mempunyai ciri-ciri pergerakan fleksibel, angkat stabil, kapasitas muatan besar, dan operasi yang sesuai, dan digunakan secara luas dalam berbagai industri seperti kilang, lapangan terbang, kilang kuasa, kuasa luar, dan pembinaan hiasan. Boleh dirancang dan dibuat mengikut keperluan peribadi dan keperluan penggunaan. Sebagai peralatan operasi ketinggian tinggi prestasi keselamatan platform angkat tetap sangat penting. Bagaimana untuk menilai kualiti platform angkat tetap? Mari kita bercakap secara singkat tentang Kumpulan Mesin Intelligent Zhongyun. When inspecting fixed lifting platform products, it is necessary to carefully observe the quality and precision of the product, as good products cannot be separated from exquisite craftsmanship. Ini boleh dikatakan secara langsung berguna.

Laksanakan minyak (mentega) secara biasa dalam trek operasi.

OnsongPertahanan minggu: Menurut arahan operasi, pastikan lif diperiksa dan lembut setiap hari

Penjagaan bulanan: Lihat item pemeriksaan minggu

Banyak kali, pelabuhan lantai, dan tempat lain, mungkin ada beberapa tindak balas dan masalah pada tahap awal. Di bawah, editor Yakali mengungkapkan beberapa masalah umum dengan lif kargo hidraulik dan menyediakan beberapa pernyataan bagaimana untuk menyelesaikan dan mencegah masalah ini.


SiofokPlatform mengangkat garpu gunting yang diletak keretaMasalah apa yang akan mempengaruhi kerja



Selepas membersihkan, bersihkan penapis dan gantikannya dengan unsur penapis baru sebelum menambah minyak baru. Apa reaksi tidak baik yang boleh berlaku semasa penggunaan awal lif kargo hidraulik?

Platform penangkapan hidraulik patut menghindari menghadapi situasi istimewa pemadaman kuasa semasa penggunaan. Jika anda menghadapi situasi tiba- tiba semasa pembinaan, jangan bimbang. Jabatan teknologi mekanik akan memberitahu anda solusi: ada dua kacang spiral pada sambungan antara motor dan kotak mel (seperti yang dipaparkan di bawah)

Bengkel kerja platform angkat turun secara tidak bersamaan: muatan terlebih banyak, dan ia dikeluarkan untuk mengurangi muatan. Muatan bias serius,SiofokPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selai, dikeluarkan dengan menyesuaikan pusat graviti. Tambah gas ke litar minyak, dan hapuskan kemungkinan menambah minyak hidraulik yang cukup. Jika minyak itu kotor, gantikan minyak hidraulik untuk membuangnya.

keperluan keselamatanPertahanan minggu: Menurut arahan operasi, pastikan lif diperiksa dan lembut setiap hari

Muat atau peralatan gagal berfungsi Berbagai pembuat lif mempunyai kualifikasi rasmi. Selamat datang untuk menanyai dengan telefon dan dengan jujur mengundang kerjasama!

Apabila cahaya penunjuk untuk menyambung kuasa lif menyala, tekan butang atas. Motor putar tetapi platform angkat tidak naik. Ini mungkin disebabkan sambungan terbalik bekalan kuasa tiga-fasa dan pembalikan motor. Hanya menggantikan mana-mana garis dua fasa.


SiofokPlatform mengangkat garpu gunting yang diletak keretaMasalah apa yang akan mempengaruhi kerja



Peribadi periksa semua kawat dan kabel untuk kerosakan. Timely bandage and replace damaged parts.

Sangat disarankanSekali lagi, jika frekuensi dan amplitud getaran tali kawat besi lif kargo jenis kereta api panduan semasa operasi adalah relatif tinggi, ia disarankan untuk memilih minyak dengan kapasitas adsorpsi tinggi. Apabila menggunakan tali kawat besi lif kargo jenis kereta api panduan, lebih baik menggunakannya pada suhu ° C; Soak minyak kiri dan kanan dengan teliti sebelum menghapuskan sebarang kelebihan

Periksa tahap kemampuan teknologi produksi di antara pegawai kilang. Hanya syarikat dan syarikat yang mempunyai teknologi produksi kemampuan boleh menghasilkan produk yang boleh dipercayai. Pada hari ini,SiofokPlatform angkat hidraulik bergerak jenis gunting, pembangunan berbagai jenis peralatan baru telah membuat usaha positif untuk pembangunan perusahaan. Oleh sebab keperluan berbeza dari berbagai industri, dalam pembangunan dan pembangunan banyak perusahaan, penggunaan peralatan angkat lebih umum, dan piawai yang lebih tinggi juga telah muncul untuk penggunaan mesin angkat. Untuk memenuhi keperluan berbeza pasar, Pembuat juga terus memperbaiki prestasi produk mereka.

Semak jika orientasi blok had atas dan bawah pada bingkai trek panduan adalah betul

SiofokApabila menggunakan lif, anda perlu mendengar apa-apa bunyi yang tidak normal dari lif. Jika ada, ia perlu dihentikan segera untuk menghindari kerosakan serius lif.

Pada tahap awal pemasangan platform angkat, perlu menyiapkan dengan hati-hati rancangan pembinaan khusus, dan melakukan ujian teknikal pada pegawai pemasangan untuk memastikan bahawa aras asas pemasangan dan semua aspek memenuhi keperluan penggunaan. Selain itu perlu menjaga jalan platform angkat tidak terhalang dan mempunyai ruang yang cukup, yang semua persiapan yang diperlukan pada tahap awal.

Apabila melakukan operasi ketinggian tinggi, bahan yang digunakan mesti ditempatkan dengan selamat. The tools used must be placed in the tool bag with your hands to prevent falling and injuring people.


WeyherovoMaklumat produk lain
  • BielefeldPlatform mengangkat topi bergerak sendiriApakah prinsip reka bentuk

    BielefeldPlatform mengangkat topi bergerak sendiriApakah prinsip reka bentuk

  • BielefeldLift pencahayaan tahapPasaran profesional semakin meningkat, harganya akan naik

    BielefeldLift pencahayaan tahapPasaran profesional semakin meningkat, harganya akan naik

  • RanchiKarakteristik pengubah distribusi jenis keringSebilangan besar digunakan di bilik pemeriksaan

    RanchiKarakteristik pengubah distribusi jenis keringSebilangan besar digunakan di bilik pemeriksaan

  • Scarzhisco carmennaPlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikApa yang perlu diperiksa sebelu

    Scarzhisco carmennaPlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikApa yang perlu diperiksa sebelu

  • Scarzhisco carmennaPembuat paksi naikKetidakfahaman produk

    Scarzhisco carmennaPembuat paksi naikKetidakfahaman produk

  • HodmezovasarhelyJembatan naik trak bekasCara menyelesaikan masalah pengudaraan dan penyejukan

    HodmezovasarhelyJembatan naik trak bekasCara menyelesaikan masalah pengudaraan dan penyejukan

  • HodmezovasarhelyPlatform mengangkat trek panduan tetapAdakah anda memerlukan profesionalisme? Apa ya

    HodmezovasarhelyPlatform mengangkat trek panduan tetapAdakah anda memerlukan profesionalisme? Apa ya

  • HodmezovasarhelyLift penglihatan rumah tanggaInstitut Penyelidikan Warna Antarabangsa

    HodmezovasarhelyLift penglihatan rumah tanggaInstitut Penyelidikan Warna Antarabangsa

  • segera:Peringatan: Maklumat SiofokPlatform mengangkat garpu gunting yang diletak keretaMasalah apa yang akan mempengaruhi kerja memberi anda SiofokPlatform mengangkat garpu gunting yang diletak keretaMasalah apa yang akan mempengaruhi kerja oleh syarikat kami, perkhidmatan SiofokPlatform mengangkat garpu gunting yang diletak keretaMasalah apa yang akan mempengaruhi kerja dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk SiofokPlatform mengangkat garpu gunting yang diletak keretaMasalah apa yang akan mempengaruhi kerja, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian SiofokPlatform mengangkat garpu gunting yang diletak keretaMasalah apa yang akan mempengaruhi kerja. SiofokPlatform mengangkat garpu gunting yang diletak keretaMasalah apa yang akan mempengaruhi kerja di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di SiofokPlatform mengangkat garpu gunting yang diletak keretaMasalah apa yang akan mempengaruhi kerja, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!