Kedai kecilFlip belakang pemutar hidraulikApa yang harus diberi perhatian semasa menggunakan

  • masa pelepasan:2023-05-20 09:40:28
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:498
  • Penerangan pantas:

    Kedai kecil,Kebanyakan panjang, lebar dan kedalaman lubang (jika ada), dan perhatikan sama ada terdapat lubang-lubang dan bahagian-b

Kandungan artikel

Kebanyakan panjang, lebar dan kedalaman lubang (jika ada), dan perhatikan sama ada terdapat lubang-lubang dan bahagian-bahagian terbenam pada sinar sokongan.

Ia tidak disarankan untuk memaksa pintu atau menyelamatkan diri dari tetingkap keselamatan bumbung kereta. Kerana memanjat keluar dari kereta tidak sama dengan menyelamatkan,Kedai kecilPlatform pemulihan bahan ketinggian tinggi, kebanyakan penumpang tidak dikenali dengan lif dan struktur lif, dan menyelamatkan diri buta sering menimbulkan bahaya yang lebih besar.

Kedai kecilLift kapal, lif yang digunakan di kapal. Pembuat lif rumah profesional mempunyai teknologi maju, ujian ketat, harga yang lebih cenderung, dan lebih diskon. Selamat datang untuk berkonsultasi

Selepas memasuki kereta, lif mula berjalan tanpa menutup pintu, dan kelajuan semakin cepat. Pendekatan yang betul adalah untuk menjaga semua penumpang sejauh mungkin dari pintu kereta dan melakukan gerakan mengelilingi lutut. Kerana kereta angkat akan datang ke hentian kecemasan selepas melebihi kelajuan nilai atau mencapai stesen akhir, dan tidak boleh menjadi syarikat OEM.

Isle of manBilik depan lif kebakaran disediakan dengan pintu tahan kebakaran kelas B atau peluru berguling tahan kebakaran dengan fungsi berhenti.

Membersihkan dan membersihkan kasut panduan kereta lif. Seperti yang diketahui, kasut panduan berjalan di atas kereta panduan, dan ada cangkir minyak di atas kasut panduan. Untuk memastikan lif tidak membuat suara semasa operasi, perlu mengisi cangkir minyak secara peribadi dan bersihkan kasut panduan, dan kabin perlu bersihkan dengan teliti.

Sumber kuasa bilik mesin: Sumber kuasa seharusnya tiga fasa V, HZ dan sumber kuasa pencahayaan seharusnya fasa tunggal V, HZ. Garis masuk seharusnya disambung ke sekitar pintu masuk bilik mesin dan dilengkapi dengan soket masuk. Mengkhusus dalam perniagaan produk dan sumber berkembang, dan kemudian mengukur jarak mengufuk dari titik kedudukan ke tepi cahaya sokongan bawah.

Lif tiba-tiba turun ke lantai bawah dan memulakan operasi normal: selepas lif dimatikan dan disambungkan semula, kedudukan rujukan aras perlu ditentukan semula.

b. Bila lif lama tidak dapat dimulakan: kerana tidak mampu memasuki benteng, data terbatas hanya boleh dicapai dari luar benteng untuk menentukan sama ada ia bukan piawai (jika ada platform tinggi dalam bilik mesin, saiz pesawat benteng boleh diukur di bilik mesin tetapi ia tidak cukup tepat) untuk rujukan negosiasi penutupan lif. Dalam kes ini, tandatangan kontrak patut menyatakan bahawa pembetulan benteng dan biaya adalah tanggungjawab pengguna. Untuk struktur dan dimensi shaft yang tidak pasti, pengguna perlu diingatkan untuk menyediakan mereka ke lif selepas lif lama atau beritahu lif untuk mengambil pengukuran sebelum lif baru digunakan.

Rakomendasi dan konsultasiDalam kes api, apabila diperintahkan oleh pusat api atau butang operasi dedikasi petugas api lantai pertama untuk memasuki keadaan peperangan api, lif harus segera berhenti di lantai tanpa membuka pintu, kembali ke stesen lantai pertama, dan secara automatik membuka pintu lif jika ia berada di arah atas.

Ia disarankan untuk menggunakan escalator frekuensi cerdas atau pembolehubah bilik bukan mesin atau bilik kecil pembolehubah frekuensi lif penumpang, dan lif penglihatan.

Ada telefon api di dalam kereta lif api.


Kedai kecilFlip belakang pemutar hidraulikApa yang harus diberi perhatian semasa menggunakan



Parameter utama yang menentukan kapasitas penghantaran ialah skalator: kuantiti, lebar jelas langkah, sudut lengkung, lif: muatan bernilai, kelajuan bernilai, tinggi angkat besar, kuantiti, bilangan lantai dan stesen.

Di mana saya boleh mencarinya?Teknologi baru peraturan frekuensi dan peraturan tegangan (VVVF), dikurangkan sebagai frekuensi Variable Voltage Variable dalam bahasa Inggeris, berdasarkan prinsip teknik listrik. Kelajuan dan momen enjin adalah secara langsung proporsional dengan frekuensi dan amplitud tegangan bekalan kuasa AC, mencapai peraturan kelajuan yang tepat dan kawalan enjin. Teknologi peraturan kelajuan ini memastikan operasi lift licin, aras yang tepat, dan fleksibiliti.

Lift pembangunan adalah peranti mekanik yang menggunakan perlengkapan dan meshing rak (termasuk pemancaran gigi pin dan pemancaran rantai,Kedai kecilLif bom tahap, atau mengangkat tali wayar besi) untuk membuat kandang penggantian bergerak secara menegak atau tidak, digunakan untuk mengangkut pekerja atau bahan, terutama digunakan dalam pembangunan dan penyelenggaran. Ia juga boleh berkhidmat sebagai mesin pengangkutan menegak jangka panjang untuk gudang, dermaga, dermaga, menara tinggi, dan ceroboh.

Banyak rangkaian lif boleh disambung dan - # I-beam boleh ditetapkan pada tinggi tertentu antara setiap rangkaian lif bersebelahan, dengan kedudukan yang sama dengan sinar cincin. Pit mesti dilengkapi dengan jaringan pengasingan yang mm di atas aras tanah.

Kedai kecilKekalkan pintu bilik lif dan pintu kereta. Kegagalan lif biasanya berlaku di bilik lif dan pintu kereta, jadi perhatian patut diberikan kepada pemeliharaan bilik dan pintu kereta. Satu ialah untuk mengisi bahan bakar di atas sill pintu dan menjaganya dalam keadaan baik, supaya lif tidak membuat bunyi yang tidak menyenangkan semasa operasi dan membuka pintu. Perhatikan pemeriksaan plat hubungan keselamatan atau plat hubungan jenis tirai cahaya penyukar wayar dari lif, kerana frekuensi membuka dan menutup pintu di lif adalah tinggi, yang boleh menyebabkan kerosakan wayar penyukar. Ini memerlukan pegawai penyelenggaran untuk memeriksanya setiap kali mereka bekerja, dan menggantikannya secara awal untuk mengelakkan pengguna mempunyai keraguan mengenai kualiti produk lif disebabkan masalah pintu.

Keprogresi lif terutamanya dicerminkan dalam pemacu dan teknologi. Teknologi regulasi kelajuan modulasi frekuensi (VVF) kini adalah teknologi utama penyimpanan tenaga dan pemacu. Sistem mikrokomputer sedar kecerdasan untuk lif, dengan kadar kegagalan rendah, kepercayaan tinggi, dan kemampuan anti-gangguan yang kuat dalam penggunaan.

[UNK][UNK]“& rdquo; Elevator shaft: The design conditions are provided by the user to the architectural design department. The architectural design department analyzes whether the on-site pit depth, etc. can meet the installation requirements of the elevator reaction force, and develops a renovation construction plan. Jika memang diperlukan untuk mengubah struktur lif disebabkan keadaan teknik awam (seperti saiz kereta, lebar pembukaan pintu, dll.), maka pertimbangkan rancangan bukan piawai lif.


WeyherovoMaklumat produk lain
  • Hong KongPlatform mengangkat lengan pelukis CrawlerDua sesi ditutup dan penghantaran meningkat

    Hong KongPlatform mengangkat lengan pelukis CrawlerDua sesi ditutup dan penghantaran meningkat

  • Hong KongHarga lif bebas halangan menegakCiri industri

    Hong KongHarga lif bebas halangan menegakCiri industri

  • Rio CautoPenukar minyak tenaga tinggi yang ditenggelamkanCara memilih berkualiti tinggi, tahan lama

    Rio CautoPenukar minyak tenaga tinggi yang ditenggelamkanCara memilih berkualiti tinggi, tahan lama

  • DenbicaPlatform hidraulik angkat 10 meterKetepatan tinggi

    DenbicaPlatform hidraulik angkat 10 meterKetepatan tinggi

  • DenbicaBeli jambatan boarding hidraulikApakah nama kod dan kaedah meletakkan

    DenbicaBeli jambatan boarding hidraulikApakah nama kod dan kaedah meletakkan

  • BalbrigganJembatan boarding jenis platformApakah proses asasnya

    BalbrigganJembatan boarding jenis platformApakah proses asasnya

  • BalbrigganPlatform mengangkat liga aluminium 12 meterPengeluaran syarikat

    BalbrigganPlatform mengangkat liga aluminium 12 meterPengeluaran syarikat

  • BalbrigganHarga lif kecil rumah tanggaKaedah penyimpanan di persekitaran

    BalbrigganHarga lif kecil rumah tanggaKaedah penyimpanan di persekitaran

  • segera:Peringatan: Maklumat Kedai kecilFlip belakang pemutar hidraulikApa yang harus diberi perhatian semasa menggunakan memberi anda Kedai kecilFlip belakang pemutar hidraulikApa yang harus diberi perhatian semasa menggunakan oleh syarikat kami, perkhidmatan Kedai kecilFlip belakang pemutar hidraulikApa yang harus diberi perhatian semasa menggunakan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Kedai kecilFlip belakang pemutar hidraulikApa yang harus diberi perhatian semasa menggunakan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Kedai kecilFlip belakang pemutar hidraulikApa yang harus diberi perhatian semasa menggunakan. Kedai kecilFlip belakang pemutar hidraulikApa yang harus diberi perhatian semasa menggunakan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Kedai kecilFlip belakang pemutar hidraulikApa yang harus diberi perhatian semasa menggunakan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!